Monday, May 3, 2010

Some little projects...






17 comments:

  1. Leuk!
    Vooral dat etuitje bovenaan, haha.
    Ook dat tasje met roodkapje!

    Liefs, Fleur

    ReplyDelete
  2. Mooi!!!! Vooral dat bovenste etuitje.

    Groetjes Judith

    ReplyDelete
  3. Wat leuk! Wat maak je toch leuke dingen meid!
    Ik ga voor de 4de foto, die witte.
    Erg mooi!

    Groetjes!

    ReplyDelete
  4. Erg leuk, ook die stofjes zijn super snoezig!
    Fijne week,
    groetjes van Ester

    ReplyDelete
  5. He zus... leuk!!!!
    Ik vind ook dat stofje van roodkapje erg leuk!
    x Sis

    ReplyDelete
  6. Wat een vrolijke gezellige etuitjes, vind ze allemaal leuk.

    groetjes wendy

    ReplyDelete
  7. Erg snoezig! Is dit een patroontje uit het boek van Tilda? Die heeft ook van dit soort tasjes.

    ReplyDelete
  8. echt weer veel te mooi!!!
    heb je ook een webwinkel?

    ReplyDelete
  9. Hi Monique,
    Oh, these little bags are so cute.
    I love your labels!
    You'll need to open a shop soon with all your goodies!
    Happy creating,
    Hugs,
    Anna

    ReplyDelete
  10. Leuk leuk leuk en hartstikke leuk. Ik heb zelf geprobeerd zo'n tasje met flap (weet even niet zo snel hoe dat heet) te maken maar kwam er gewoon niet uit. Snapte er helmaa niets van. Zou jij me misschien kunnen uitleggen of heb je ergens een makkelijker patroon die je me zou kunnen mailen?
    Ga nu snel aan de slag hier want ik zit weer eens achter de computer terwijl ik daar helemaam geen tijd vor heb!!!
    Groetjes Michaja

    ReplyDelete
  11. Oooh wat een lieve spulletjes maak je toch! Van waar komt dat roze roodkapjesstofje? Echt superschattig!

    ReplyDelete
  12. Great...as always!!!!Zeg je dat wel zo in English????

    ReplyDelete
  13. heel leuk allemaal, volgens mij kan jij ook niet stil zitten. Ziet er geweldig uit.

    ReplyDelete
  14. Hoi Monique,

    Er staat een award voor je klaar op mijn blog (dit keer een andere als de vorige). Kom je hem daar ophalen?

    Groetjes Bouwiena

    En tja zo als altijd, wat heb je weer ontzettend leuke spullen gemaakt!

    ReplyDelete
  15. Hoi Monique, wat een mooie creaties maak je, ik ga je volgen en kom zeker vaker een kijkje nemen!
    Groetejs Corina

    ReplyDelete